RMA Request Form
טופס בקשה להחזרת מנוע

Dear Customer,
In order to return a product for repair/upgrade/inspection, please fill in all the relevant data in this form. Fields marked in red are required. After filling out all the details, please return the form to the email address provided.

לקוח יקר,
על מנת לקבל אישור החזרה לצורך בדיקה/תיקון/שדרוג יש למלא את כל הפרטים הנדרשים בטופס זה. שדות מסומנים באדום הינם שדות חובה. לאחר מילוי של כל הפרטים נא להחזיר את הטופס לכתובת המייל המצורפת.

    Customer details (פרטי לקוח)

    Engine details (פרטי מנוע)

    תנאים כלליים להחזרה

    • במידה ובבדיקה התגלה כי התקלה באחריות הלקוח, הלקוח יחויב בעלות טיפול והמשלוחים בהתאם להצעת מחיר שיקבל בגמר הטיפול. במידה ויידרש תיקון, הצעת מחיר תכלול בתוכה את עלות הטיפול.
    • במידה ובבדיקה התגלה כי המוצר תקין, הלקוח יחויב בעלות טיפול והמשלוחים בהתאם להצעת מחיר שיקבל בגמר הטיפול (בדיקה + משלוח).
    • במידה ובבדיקה התגלה כי התקלה אינה באחריות הלקוח, טיפול ותיקון/החלפה יבוצעו ללא חיוב.
    • במקרה בו היצרן מצא שהנזק למכשיר אינו מאפשר תיקון והלקוח החליט שהוא לא מעוניין לקנות מוצר חליפי, לקוח לא יחויב בעלות משלוח חזרה

    RMA Terms & Conditions

    • In the event that the fault is discovered in the customer’s responsibility, the customer will receive a quotation which includes collection/shipping + test cost. If a correction is required, a quotation will include those costs.
    • If the product is found as “good” without any failure, the customer will receive a quotation which includes collection/shipping + test cost.
    • If an investigation reveals that the problem is not under customer responsibility, shipping/collecting and repair/replacement will be performed free of charge.
    • In cases where Bental finds that the damage to the device does not allow repair and the customer decides that he is not interested in buying an alternative product, the customer will not be charged a return shipping cost.

    Accessibility Toolbar